Sunday, April 14, 2013

Video Seks Pemimpin PAS, Propaganda UMNO

Video Seks Pemimpin PAS, Propaganda UMNO?

Awal pagi pada hari.. ntah ak pun dah lupa. Ak on Facebook je, ade member share video seks Mustafa Ali, hmmm sapakah dia? ak pun tengok video tuh. Ingatkan macam video anwar juga dulu. ada tapis2 lagi, kali ini langsung x ada. censored2 x ada, potong time main pun x ada. wah. hebat betul dah. Upload pula sorang nama Ustaz. Ak pun dah lupa sama nama Fb page dia tuh. Alahai...
Janganlah kamu hendak menang sangat sampai guna taktik kotor lagi..

ok lah x nak komen2 lagi. Nanti ak dilebelkan pro-pkr pula. haha

Mustafa Ali enggan ulas isu video lucah

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali hari ini enggan mengulas berhubung dakwaan beliau terlibat dalam aksi lucah bersama seorang wanita tidak dikenali, yang disebarkan dalam bentuk video di blog-blog pro-Umno.


"Saya tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai isu yang diperkatakan.

"Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan," katanya dalam kenyataan satu perenggan yang disiarkan dalam akhbar web PASHarakahdaily sebentar tadi.

Lapan hari sebelum penamaan calon, beberapa blog pro-Umno memuatkan video melibatkan pemimpin itu dengan seorang wanita tidak dikenali dalam sebuah bilik hotel.

Penulis blog Papagomo mendakwa, wanita dalam video itu mengaku diupah PKR untuk memerangkap pemimpin itu - yang menurutnya orang paling lantang mendesak ke arah penyatuan PAS-Umno melalui kerajaan perpaduan.

Naib Presiden PKR N Surendran bagaimanapun berkata, dakwaan itu tidak berasas. Laman perkongsian Youtube sudah membuang video itu.



No comments:

Post a Comment